štvrtok 10. marca 2016

TREND: Office sneakers

Pracujete v office ale už Vás nebaví kombinácia lodičky-sako? Ani mňa! 
Preto som veľmi vďačná za tento nový trend "elegantných" tenisiek
Jednoducho pohodlné a trendy. 

Jednou z hlavných módnych inšpirácií pre nosenie tenisiek do práce (a vlastne celkovo v móde ako takej) je samozrejme Victoria! Ona proste vie ako na to. 

Samozrejme, ak pracujete v prostredí s prísnym dress code, moc toho asi nenarobíte, no vo viac casual pracovných podmienkach tenisky určite vyskúšajte. Kombinujte ich s elegantným zvyškom Vášho looku.
Elegantné/formálne tenisky teraz nájdete v takmer každom obchode. Tu je menší výber, ktorý som zhotovila za pár minút.
Tak čo, idete do toho so mnou? :)

2 komentáre:

  1. Aj tak by ma zaujímalo, ci by to preslo v slovenskej kancelarii... predsalen u nas sa taaak tazko popusta fantazia pri office pravidlach:D... ale aj ked nemam rada tenisky kupodivu mi to pride dost posobive trebars aj k nohavicovemu kostymceku...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viktoria v teniskách?!=D Pamätám si, keď bol na Daily Mail obrovský "poprask" z toho, že nemá opätky ale nejaké nízke topánky. Nuž očividne sa človeku každé 4 roky menia nielen chute ale aj vkus. =D U mňa "v kancli" by v každom prípade tenisky určite neprešli...možno tak po prah dverí, potom by som musela nahodiť niečo slušnejšie. Ale vo všeobecnosti sa mi to ako kombinácia páči. Ja síce obľubujem skôr conversy.... ale hovorím: palec hore.=)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments.
Questions will be answered here.