štvrtok 13. novembra 2014

Reminder

Ahojte! Pamätáte si ma ešte? 
Je to presne dva roky, čo som sem nič nepridala. 
Veľa sa toho zmenilo. Od môjho šatníka až po to, kde momentálne bývam. 
Dnes mám pre vás ale jeden tip, na Tumblr. Ešte sa len rozbieha, no verím, že bude pre vás  zdrojom inšpirácie. Tak zostaňte naladení, príspevky budú pribúdať dúfam tak rýchlo ako aj followers. :D

Jeho adresa je stall-off.tumblr.com, čo v preklade znamená zdržať/odviesť pozornosť. Váš názor na názov a výzor mi napíšte sem do komentárov, rovnako aj tipy na (vaše) dobré tumblrs.
A nezabudnite mi aj napísať ako sa za tie roky máte, poprípade čokoľvek na čo sa ma chcete spýtať. Rada vás na tomto blogu opäť vidím!
Stay tuned :)

1 komentár:

  1. Je to super ked sa opat zacnes venovat blogu,poznam to,tiez som mala dlhsie pauzicky :)
    Rada by som ta pozvala na stranku,kde si mozes vymenit kozmetiku,ktoru nepouzivas a ziskat kozmeticke balicky za par drobnych. Klikni na : www.makeawish.webnode.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments.
Questions will be answered here.