streda 16. mája 2012

MAN-GO!

 V poslednej dobe som si túto značku oblúbila a to hlavne po tom, čo som videla ich letný a jesenný lookbook- radosť pozerať. Tu je taký môj menší rýchly wishlist- ale najväčší favoriti sú strieborné psaníčko (pripomína mi to z minuloročnej H&M FAA kolekcie a ja som to akosi premeškala) a ďalej tie čierne kozačky! Naživo vyzerajú omnoho lepšie ako tu takže sa na ne chystám. Potom, z tých lepších,  je tu ešte to sako bez rukávov a položlté šaty. To sú asi tie naj veci odtiaľto, ale omnoho viac je ich v lookbookoch. Avšak nafotené v outfite vyzerajú lepšie ako osamote a tak si to tam určite pozrite!
Ak ste ešte nevideli, katalógy nájdete tu: mango.com
Páči?

5 komentárov:

  1. modrou košili ti schvaluju!
    super volba

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mango miluji, ale chce to zajít na Příkopy, jinak v těch menších buticích ta kolekce nestojí za nic :(

    Sama jsem na svém blogu psala o Mangu v Istanbulu, hlavně o doplňcích, to byl teprve zážitek!


    www.olllalabyveronica.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You have a lovely sense of style and a beautiful blog! Please check out mine, maybe we can follow each other?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o mangu mi ani nehovor, v poslednej dobe vzdy, ked tam vkrocim, neodidem s prazdnou:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments.
Questions will be answered here.